Akdeniz tarzı beslenme korumuyor!

Meyve ve sebze ağırlıklı beslenmenin kansere karşı etkili olduğu bilinir. Oysa son yapılan bir araştırma ortaya koydu ki bu tarz beslenmenin meme kanserine hiçbir etkisi yok.

Hollanda'da Utrecht üniversitesi bilim adamları tarafından 8 Avrupa ülkesinde 300 bin kadın üzerinde yapılan araştırmada, meyve ve sebze ağırlıklı beslenmenin meme kanseri riskini azalttığına dair bir bulguya rastlanmadı.

Sonuçları Amerikan tıp dergisi JAMA'da araştırmaya ilişkin bilgi veren Carla van Gils, meyve ve sebze ağırlıklı beslenen kadınlarda da meme kanseri görüldüğünü belirtti.

kaynak