Alzheimer'ın çaresi süt mü?


Yapılan araştırmalar sütün bunamayı önleyen B12 vitamini kaynağı olduğunu ortaya koydu.



Oxford Üniversitesi’nde görevli bilim insanları, sütün, bunamaya neden olan beyin hasarını önleyen B12 vitaminin temel kaynaklarından biri olduğunu ortaya çıkardı.

Araştırmacılar, B12 vitaminini az alan yaşlı hastaların, beyinlerin daha fazla hasar oluştuğunu tespit etti. Günde sadece iki bardak süt içerek yeteri kadar B12 vitamini almanın mümkün olduğu belirtildi.

Kaynak