• Reklam
5 sonuçtan 1 --- 5 arası gösteriliyor
  1. #1
    atakızı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    27-06-2008
    Mesajlar
    3,539
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4

    Şarap tüketimi alzheimer riskini azaltıyor

    Makul seviyede tüketilen şarabın 75 yaş üstü yetişkinlerde Alzheimer hastalığına yakalanma riskini azalttığı bildirildi.

    Kuzey Karolina Wake Forest Üniversitesi'nin bugün Viyana'da Alzheimer uzmanları konferansında açıklanan raporunda, 75 yaşından büyük 3069 kişiyi kapsayan araştırmanın sonuçları aktarıldı.

    Buna göre, günde bir veya iki kadeh alkollü içecek, özellikle de şarap tüketenlerde Alzheimer hastalığına yakalanma riski yüzde 37 oranında azalıyor.

    Araştırma, düşük düzeyde bellek sorunu yaşayıp haftada 14 kadehten fazla alkollü içecek tüketenlerde ise Alzheimer'a yakalanma riskinin daha yüksek olduğunu ortaya koyuyor.

    Öte yandan, Kaliforniya Tıbbi Merkezi'nin yayımladığı araştırmaya göre 55 yaşından büyük savaş gazilerinin Alzheimer'e yakalanma riski, post travmatik bozukluk çekenlerden iki kat daha fazla.

    http://www.cumhuriyet.com.tr/?im=yhs&kid=19&hn=68634
    Halkın oylarıyla seçilmiş bazı kişileri gördükçe, sürüngenlere olan saygım artıyor.
    Mark Twain




    Bütün demek istediğim, bir erkeğin yapabileceği bir çok şey var ki toplumun gözünde gayet iyidir. Aynı şeyi bir kadın yaparsa,derhal toplum dışına itilir.-Katherine Hepburn (Adem'in Kaburgası)

  2. #2
    picassoserdar adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    18-02-2009
    Mesajlar
    858
    Karizma Gücü
    0
    ilkin faydalı olabilir ama yıllar geçtikce şifa değeri alta,içindeki alkolün zararı üste çıkmaya başlar.
    ben pekmez olarak tüketiyorum.keçiboynuzu, üzüm pekmezi .....harika valla.
    içen içer tabi.kendi bileceği iş.
    serbest kürsüde bi çift lafımız olsun dedik.
    http://www.youtube.com/watch?v=RYzZPsK78Gg




    '' Önce isimleri unutmağa başlarsınız; sonra yüzleri unutursunuz; sonra fermuarınızı çekmeyi unutursunuz; giderek fermuarınızı açmayı da unutursunuz !! ''

  3. #3
    atakızı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    27-06-2008
    Mesajlar
    3,539
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4
    Alıntı picassoserdar tarafından gönderildi. Mesajı Görüntüle
    ilkin faydalı olabilir ama yıllar geçtikce şifa değeri alta,içindeki alkolün zararı üste çıkmaya başlar.
    ben pekmez olarak tüketiyorum.keçiboynuzu, üzüm pekmezi .....harika valla.
    içen içer tabi.kendi bileceği iş.
    serbest kürsüde bi çift lafımız olsun dedik.
    şarab yıllandıkça değer kazanır tezi sadece içim lezzetini almak için söylenmiş öyleyse değil mi

    şifa değerinin azaldığını bilmiyordum,bilgilendirme için teşekkürler picassoserdar
    Halkın oylarıyla seçilmiş bazı kişileri gördükçe, sürüngenlere olan saygım artıyor.
    Mark Twain




    Bütün demek istediğim, bir erkeğin yapabileceği bir çok şey var ki toplumun gözünde gayet iyidir. Aynı şeyi bir kadın yaparsa,derhal toplum dışına itilir.-Katherine Hepburn (Adem'in Kaburgası)

  4. #4
    picassoserdar adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    18-02-2009
    Mesajlar
    858
    Karizma Gücü
    0
    aman efendim ne demek.
    http://www.youtube.com/watch?v=RYzZPsK78Gg




    '' Önce isimleri unutmağa başlarsınız; sonra yüzleri unutursunuz; sonra fermuarınızı çekmeyi unutursunuz; giderek fermuarınızı açmayı da unutursunuz !! ''

  5. #5
    Rjose1 adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    11-11-2008
    Mesajlar
    2,684
    Karizma Gücü
    4
    Şarap hayata anlam katan güzellik...

 

 

Bu konuya benzer diğer konular

  1. [NTVMSNBC - Kanser] Doğurmak kanser riskini azaltıyor
    2006 Konuları bölümünde Radikal Haber Ajansi tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 09.02.06, 07:45
  2. Alzheimer, büyük ölçüde kalıtsal
    2006 Konuları bölümünde Radikal Haber Ajansi tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 09.02.06, 07:28
  3. Balık Depresyon Riskini Azaltıyor
    2005 Konuları bölümünde CeySu tarafından açılmış
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 04.09.05, 16:25

Bu konuyla ilgili etiketler

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Konuya cevap yazmak için giriş yapmalısınz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •