• Reklam
+ Konuyu Yanıtla
6 sonuçtan 1 --- 6 arası gösteriliyor
  1. #1
    atakızı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    27-06-2008
    Mesajlar
    3,539
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4

    Tavuk eti hakkında şok sonuç

    Tavuk yemenin, et yemekten beslenme açısından bir farkı kalmadı..

    Londra Metropolitan Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmada, bugün büyük fabrikalarda, hiç hareket etmeden yetiştirilen tavukların, en az et kadar yağlı olduğu, böylece sağlık için beyaz et yemenin bir farkı kalmadığını öne sürdü.

    Uzmanlara göre, bugün masamızdaki tavuklar, 1970'lerdekinden yüzde 50 daha yağlı.

    Üniversitenin araştırmasında şöyle denildi: "Son 30 yılda tavuklar yüzde 50 daha yağlı hale geldi. Bugün derisiyle pişirilen bir tavuğun, kırmızı etten yağ açısından bir farkı kalmadı. Tavuklar artık otlak yerlerde yetiştirilmiyor. Bu nedenle Omega 3 yağ asitleri yani iyi yağ denilen kimyasal maddelerden yoksun kalıyor. Bu Omaga 3 yağ asitleri beynin gelişimi için çok gerekli"
    http://www.haber3.com/tavuk-eti-hakk...uc-513078h.htm
    Halkın oylarıyla seçilmiş bazı kişileri gördükçe, sürüngenlere olan saygım artıyor.
    Mark Twain




    Bütün demek istediğim, bir erkeğin yapabileceği bir çok şey var ki toplumun gözünde gayet iyidir. Aynı şeyi bir kadın yaparsa,derhal toplum dışına itilir.-Katherine Hepburn (Adem'in Kaburgası)

  2. #2
    <span style='color: #FF1493'>mem-u zin</span> adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    04-06-2009
    Mesajlar
    548
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    3
    ingiltere di mi?
    Hayat güzeldir...

  3. #3
    atakızı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    27-06-2008
    Mesajlar
    3,539
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4
    Alıntı mem-u zin tarafından gönderildi. Mesajı Görüntüle
    ingiltere di mi?
    Araştırmayı Londra Metropolitan Üniversitesi yaptığına göre ;araştırmanın da yapıldığı ülke İngiltere oluyor.

    Sorunuza karşılık belirtmek isterim ki araştırmanın sonucu sadece İngiltere yi ilgilendirmiyor.
    Halkın oylarıyla seçilmiş bazı kişileri gördükçe, sürüngenlere olan saygım artıyor.
    Mark Twain




    Bütün demek istediğim, bir erkeğin yapabileceği bir çok şey var ki toplumun gözünde gayet iyidir. Aynı şeyi bir kadın yaparsa,derhal toplum dışına itilir.-Katherine Hepburn (Adem'in Kaburgası)

  4. #4
    <span style='color: #FF1493'>mem-u zin</span> adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    04-06-2009
    Mesajlar
    548
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    3
    Alıntı atakızı tarafından gönderildi. Mesajı Görüntüle
    Araştırmayı Londra Metropolitan Üniversitesi yaptığına göre ;araştırmanın da yapıldığı ülke İngiltere oluyor.

    Sorunuza karşılık belirtmek isterim ki araştırmanın sonucu sadece İngiltere yi ilgilendirmiyor.
    bide uzun uzun açıklama yapmışsınız atakızı, beni ancak mernes anlar mesajımı okursa
    Hayat güzeldir...

  5. #5
    atakızı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    27-06-2008
    Mesajlar
    3,539
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4
    Alıntı mem-u zin tarafından gönderildi. Mesajı Görüntüle
    bide uzun uzun açıklama yapmışsınız atakızı, beni ancak mernes anlar mesajımı okursa


    sorunuz cevapsız kalmasın istedim.

    sevgiler mem-u zin
    Halkın oylarıyla seçilmiş bazı kişileri gördükçe, sürüngenlere olan saygım artıyor.
    Mark Twain




    Bütün demek istediğim, bir erkeğin yapabileceği bir çok şey var ki toplumun gözünde gayet iyidir. Aynı şeyi bir kadın yaparsa,derhal toplum dışına itilir.-Katherine Hepburn (Adem'in Kaburgası)

  6. #6
    Misafir
    Kayıt Tarihi
    08-10-2009
    Mesajlar
    49
    Karizma Gücü
    0

    Kırmızı eti aklayan araştırma

    Kırmızı eti aklayan araştırma
    08 Ekim 2009 Perşembe 17:15Kırmızı et mi beyaz et mi? İngiliz bilim adamları son araştırmalarında beyaz etle ilgili ezberi bozacak verilere ulaştı.. İşte o sonuç..Londra Metropolitan Üniversitesi uzmanları tarafından yapılan bir araştırma "Kırmızı et yerine beyaz et yiyin" uyarılarını boşa çıkardı..

    Araştırmaya göre bugün büyük fabrikalarda, hiç hareket etmeden yetiştirilen tavuklar da en az kırmızı et kadar yağlı.. Sonuç olarak sağlıklı olmak için beyaz et yemenin bir farkı kalmadı.


    Üniversitenin araştırmasında şöyle denildi: "Son 30 yılda tavuklar yüzde 50 daha yağlı hale geldi. Bugün derisiyle pişirilen bir tavuğun, kırmızı etten yağ açısından bir farkı kalmadı. Tavuklar artık otlak yerlerde yetiştirilmiyor. Bu nedenle Omega 3 yağ asitleri yani iyi yağ denilen kimyasal maddelerden yoksun kalıyor. Bu Omaga 3 yağ asitleri beynin gelişimi için çok gerekli."

    http://internethaber.com/news_detail.php?id=210366

 

 

Bu konuya benzer diğer konular

  1. Esra Ceyhan'la cinsel eğitim(bir tavuk cinsel tacize uğurayabilir mi yediğimiz tavuk)
    2005 Konuları bölümünde espriler tarafından açılmış
    Yanıt: 14
    Son Mesaj: 06.06.11, 23:20
  2. Mgk SonuÇ Bİldİrgesİ
    2005 Konuları bölümünde kıymetlim tarafından açılmış
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 24.08.05, 13:58

Bu konuyla ilgili etiketler

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Bu bölümde konulara mesaj yazabilirsiniz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •