Süt ürünleriyle beslenmenin aşırı kilolu insanların kilo vermesine yardımcı olduğu açıklandı
26.10.2009 10:53
Yeni yapılan bir araştırma, daha fazla peynir yemenin şişman insanların kilo vermesini sağladığını iddia ediyor. The Telegraph gazetesinde yer alan habere göre, Avustralyalı araştırmacılar, peynir gibi süt ürünleriyle beslenmenin aşırı kilolu insanların kilo vermesine yardımcı olduğunu söylüyorlar.
Curtin Teknoloji Üniversitesi'nde yapılan deneye katılan 40 gönüllü 12 hafta boyunca yağı alınarak kalorisi azaltılmış peynir, yoğurt ve süt ile beslendi. Günde 3 yerine 5 öğün süt ürünü tüketenlerin hızla kilo verdiği görüldü. Bu kişilerin tansiyonları normale inerken, göbek yağları da eridi. Araştırmacılar, yağı alınmış süt ürünü tüketenlerin kan basıncının daha düşük olduğunu, bu kişilerde şeker ve kalp hastalıkları riskinin de azaldığını açıkladı.
Peynir ve diğer süt ürünleri, vücudun metabolizmasını hızlandırırken, yüksek oranda protein içeriyor. Protein de çabucak doyma hissi oluşturuyor. Kilolu insanların yağ ve kalori alımlarını dikkatle izlemelerini öneren araştırmacılar, yüksek oranda protein, kalsiyum ve D vitamini içeren beslenmenin ölçülü bir kilo vermenin veya kilonuzu korumanın önemli bir parçası olabileceğini de sözlerine eklediler.
http://www.haberturk.com/haber.asp?i...&dt=2009/10/26
sevmeyen ne yapsın şimdizayıflamak için deger bence yesinler hemde çok faydalı besinler bunlar..


LinkBack URL
About LinkBacks
zayıflamak için deger bence yesinler hemde çok faydalı besinler bunlar..
Alıntı Yaparak Cevapla



incicim burnunu sık ye gitsin..koku falan hissetmezsin o zaman


