• Reklam
+ Konuyu Yanıtla
2 sonuçtan 1 --- 2 arası gösteriliyor
  1. #1
    Uye Culinary adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    13-05-2011
    Mesajlar
    888
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    2

    Şekerli içeceklerde felç riski!

    Bilim adamları, 19-25 yaş arası genç erkekler üzerinde tatlandırıcılı içeceklerin etkilerini araştırdı

    Zürih Üniversitesi'nde yapılan bir araştırma; aşırı şeker tüketiminin sağlık üzerindeki olumsuz etkilerini bir kez daha ortaya koydu.

    30 GÜNLÜK DENEY
    Sabah'taki habere göre, 19-25 yaş arası genç erkekler üzerinde tatlandırıcılı içeceklerin etkilerini araştıran bilim adamları; fazla şekerli içecek tüketenlerde kalp krizi ve felç riskinin arttığını gözlemledi. 30 günlük araştırma boyunca; deneklere günde üç kez iki desilitre şekerli içecek verildi. Genç deneklerde, bel çevresinde kalınlaşma ve yüksek kan şekeri ile düşük kolesterol gözlemlendi.

  2. #2
    Genel izleyici. hakki_ adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    14-03-2009
    Mesajlar
    3,714
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    4
    Yapay seker insan hayatina girmis en tehlikeli seylerden birdir.Cunku petrol yan urunlerinden yapilir.Sakarin dulkarin gibi tatladirici madeller vucut tarafndan isleme sokulamayan maddelerdir.Birde glikozlu icecekler var.Onlarda cok zararli.Dislerimden biliyorum.Bir oturusta iki litre kola icerdim.Dislerim curudu gitti.Kim bilir vucudumada nasil bir tahribata sebep oldu.Sukurler olsunki artik hicbir yapay icecek icmiyorum.Ayrica bobrekler icinde cok buyuk tehdit bu yapay tatlandiricalar.

    Aslinda bu tur seyler icin deney yapmak gerekmez.Su bir gercek yapay olan hersey zararlidir.Ne olursa olsun.

    Paylasim icin tesekkurler.

 

 

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Bu bölümde konulara mesaj yazabilirsiniz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •