• Reklam
2 sonuçtan 1 --- 2 arası gösteriliyor
  1. #1
    angel_nili
    Ziyaretçi

    Çay içiyorsan mesele yok!

    Her gün bir-iki fincan siyah veya yeşil çay içmek, yumurtalık kanseri riskini yüzde 46 azaltıyormuş.
    İsveç'te Stockholm Karolinska Enstitüsü'nün araştırmasında 61 bin 57 kadın, 15 yıl boyunca izlendi. Bilim adamları, araştırmada, yeşil ya da siyah çay ayrımı yapmayarak, iki çay çeşidinin de hücreleri koruyan ve kanser gelişimini önleyen polyphenol ile antioksidan maddeler içerdiğini söyledi.

    Araştırmada, ekstra içilen her fincan çayın da yumurtalık kanserine yakalanma riskini yüzde 18 oranında azalttığı vurgulandı.
    (Radikal)

  2. #2

    Kayıt Tarihi
    24-09-2005
    Mesajlar
    293
    Karizma Gücü
    0

    Cevap: Çay içiyorsan mesele yok!

    Ya iki gün önce çay zaralı diyorlar şimdi faydalı yok baharat zararlı ondan sonra bir sürü faydasını sıralıyorlar ben seviyorum çayı zararıda olsa faydasıda kime inanacağımızı şaşırdık artık.

 

 

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Konuya cevap yazmak için giriş yapmalısınz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •