• Reklam
2 sonuçtan 1 --- 2 arası gösteriliyor
  1. #1
    DURUL adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    15-08-2005
    Mesajlar
    524
    Karizma Gücü
    0

    Mucizevi içecek yeşil çay

    Mucizevi içecek yeşil çay

    Yeşil çaydaki polifenol, kan dolaşımını hızlandırıp direnci artırıyor. Araştırmalara göre, günde 2 fincan yeşil çay içenlerde kalp krizi riski yarı yarıya azalıyor.

    Yeşil çaya bu özelliği kazandıran polifenol maddesi, kadınlarda felç geçirme tehlikesini de düşürüyor. Bu arada, her gün yeşil çay içenler kendilerini 6 yıl gençleştiriyor.

    Diğer faydaları
    Diş çürüklerine sebep olan bakterileri öldürerek çürükleri önler. İçeriğindeki kateşin maddesi nedeni ile kolesterolü düşürür. Antioksidan özellikleri vardır. Bu özelliği ile kansere ve kalp hastalıklarına karşı koruyucu olabilmektedir.

    İspanya’daki Murcia Üniversitesi ve İngiltere’deki Norwich Üniversitesi’nin ortaklaşa yürüttüğü araştırmalar, yeşil çayda bulunan ‘polipenol EGCG’ maddesinden üretilecek olan ilaçlarla, çeşitli kanser hastalıklarının tedavisinin gerçekleştirilebileceğini ortaya koymuştur. Zihinsel aktivitelerde yarar gösterdiği ileri sürülmektedir.


    www.internethaber.com
    "ÖNCE İNSAN OLMAK GEREK"

    uA - HerYerdeyiZ

  2. #2
    <span style='color: #FF1493'>Ebiş</span> adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    04-09-2006
    Mesajlar
    9,833
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    7
    anneme tavsiye edeyim
    ´´





    Ben Seni Sevdiğimi Dünyalara Bildirdim...!

 

 

Bu konuya benzer diğer konular

  1. Dört kişinin enkaz altından mucizevi kurtuluşu..!!
    2005 Konuları bölümünde -ExTrEmE- tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 12.10.05, 03:31

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Konuya cevap yazmak için giriş yapmalısınz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •