• Reklam
+ Konuyu Yanıtla
2 sonuçtan 1 --- 2 arası gösteriliyor
  1. #1

    Kayıt Tarihi
    21-10-2005
    Mesajlar
    31,682
    Karizma Gücü
    13

    Kolesterole karşı 1 portakal



    Birkaç yıldır nar ve üzüm suyu karşısında "itibarını kaybeden" portakalı uzmanlar yeniden onurlandırdı. Bilim adamları, sağlıklı damarlar için portakal ve greyfurtu tavsiye ediyor.

    Kobaylar üzerinde yapılan yeni araştırmalar, turunçgillerdeki bazı kimyasalların kandaki kolesterol seviyesini yüzde 20-25 oranında düşürdüğünü ortaya koydu.

    Kudüs’teki İbrani Üniversitesi tarafından yapılan araştırma, Chemical & Industry dergisinde yayınlandı. Araştırmada "flavanon" diye bilinen kimyasal maddenin kötü kolesterol LDL’nin seviyesini düşürürken iyi kolesterol HDL’yi arttırdığı anlaşıldı. Araştırmacılar, ilaca başlamadan önce turunçgiller diyeti ile kolesterolün düşürülmesinin denenmesini tavsiye ettiler. Greyfurtun kolesterol seviyesini düşürmede rolü olduğu biliniyordu, bu nedenle statin tedavisi gören hastalara ilacın etkisini artıracağından greyfurt ile birlikte alınmamasını tavsiye ediyorlardı.

    Tottenham Hotspur || SS Lazio


    Aslan sütü içerim,aslan gözü siverim...

    ArkamdanKonuşan,Önümden Yesin!



  2. #2
    Ali
    Ali çevrimdışı
    Ali adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    13-09-2005
    Mesajlar
    3,381
    Karizma Gücü
    7
    Çok faydalı bir meyve...C vitamin deposu çok fazla miktarda şu kış aylarında tüketmeliyiz...





    Vazifeyi ihmale sürükleyen merhamet,memlekete ihanettir !!!

 

 

Bu konuya benzer diğer konular

  1. Portakal Çiçeği Cinayeti -HABLEMİTOĞLU-
    2003 - 2004 Konuları bölümünde kelo tarafından açılmış
    Yanıt: 17
    Son Mesaj: 04.03.05, 00:02

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Bu bölümde konulara mesaj yazabilirsiniz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •