kaynak: http://www.turkiyepost.com/NewsDetai...sID=1179320867
Çocuklarınızın ne yediğine dikkat
Çocuğunuz hiperaktif mi? Dikkat!
Bilim adamları hiperaktivite ile boyalı yiyecekler arasında bağlantı olduğunu ortaya koydu.
Bilim adamları anneleri uyarıyor: Çocuklarınızı yapay boyalı yiyeceklerden uzak tutun.
İngiliz Yiyecek Standardı Acentası, yapay boyalı yiyeceklerle hiperaktivite arasında bir bağlantı olduğunu ortaya koydu. Yapay boyalar özellikle abur-cubur yiyeceklerde ve alkolsüz içeceklerde bulunuyor.
Southampton Üniversitesi bilim adamları 3-9 yaş arası çocuklarda yaptığı araştırmalarda boyalı yiyecekler tüketen çocukların ruhsal durumlarında değişimler olduğunu bildirdiler. Bu yüzden araştırmacılar çocukların bu tarz yiyeceklerden uzak tutulması gerektiğini söylüyorlar.


LinkBack URL
About LinkBacks
Alıntı Yaparak Cevapla



