• Reklam
2 sonuçtan 1 --- 2 arası gösteriliyor
  1. #1
    sadece konuk alara adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    14-03-2004
    Mesajlar
    6,811
    Hediyelerim
    Karizma Gücü
    10

    Ekstra sızma, meme kanserinde etkili olabilir



    Bir grup İspanyol araştırmacı, ekstra sızma doğal zeytinyağının, meme kanseri tümörlerinin büyümesini önleyebileceğini belirtti.

    MADRİD - Katalan Onkoloji Enstitüsü ve Granada Üniversitesinden araştırmacılar, ekstra sızma zeytinyağının, başlangıç aşamasındaki meme kanseri tümörlerinin büyümesini önlediğini ortaya çıkardı.

    Araştırmanın başındaki bilim adamı Javier Menendez, ekstra sızma zeytinyağını “tümör karşıtı doğal kokteyl” olarak niteledi ve “en azından laboratuvar testlerinde bu zeytinyağının tümörlerin büyümesi üzerinde etkili olduğunu gördüklerini” belirtti.

  2. #2
    gunbatımı adlı üyenin avatarı
    Kayıt Tarihi
    02-05-2008
    Mesajlar
    1,610
    Karizma Gücü
    5
    doğanın mucizesi zeytinyağı,

    her derde deva...


    Bu ampul pat-la-ya-cak.
    İçeride gerici, dışarıda verici, YAKINDA GİDİCİ

 

 

Bu konuya benzer diğer konular

  1. [NTVMSNBC - Kanser] Meme kanserinde estetik çözüm
    2006 Konuları bölümünde Radikal Haber Ajansi tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 09.02.06, 11:15
  2. [NTVMSNBC - Kanser] Meme kanserinde estetik çözüm
    2006 Konuları bölümünde Radikal Haber Ajansi tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 09.02.06, 07:46
  3. [NTVMSNBC - Kanser] Meme kanserinde estetik çözüm
    2006 Konuları bölümünde Radikal Haber Ajansi tarafından açılmış
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 09.02.06, 07:33

Bu konuyla ilgili etiketler

Bölüm Açıklaması

  • Yeni konu açmak için giriş yapmalısınız.
  • Konuya cevap yazmak için giriş yapmalısınz.
  • Eklenti yükleyebilmek için giriş yapmalısınız.
  • Mesajlarınızı düzenlemek için giriş yapmalısınız.
  •